Załóż konto

Za darmo i bez zobowiązań

Zyskasz 7 dni dostępu do raportów oceny ryzyka, powiązań i wielu funkcjonalności Premium.Po tym czasie, Twoje konto zamieni się we FREE za 0 zł.

Masz już konto? Zaloguj się
*
*
*
Więcej...
Klikając przycisk Załóż konto oświadczam, że akceptuję postanowienia Regulaminu
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż: więcej
1) administratorem Twoich danych osobowych jest Transparent Data spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Mickiewicza 27/5,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - gdpr@transparentdata.pl
3) Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług oferowanych za pośrednictwem serwisu oraz dla obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z realizacji usług - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO.
4) Twoje dane osobowe przechowywane będą do czasu przedawnienia się ostatnich roszczeń związanych ze świadczeniem dla Ciebie usług za pośrednictwem serwisu.
5) Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, gdzie niepodanie danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy i tym samym brakiem możliwości korzystania z usług i produktów należących do Transparent Data.
6) odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia, dostawcy usług IT, zewnętrzna księgowość, a w razie sporu kancelaria prawna. Dane transakcyjne w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8, kod pocztowy: 60-198, KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie.
7) informujemy, iż Twoje dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Informujemy, iż profilowanie odbywa się z wykorzystaniem takich narzędzi jak: pliki cookies (informacje o zasadach profilowania: Przeswietl.pl/regulamin#cookies), np. Google Analytics (informacje o zasadach profilowania: Google.com/analytics/terms). Informujemy, iż profilowanie podejmowane jest w celu zapewnienia usług jak najlepszej jakości oraz do celów administracyjnych, statystycznych i reklamowych, które nie powoduje negatywnych konsekwencji dla osoby, która podlega profilowaniu.